Veckans planer

Måndag: Sjuk.
Tisdag: Skola mellan 9.20-13.40, umgås med pojken min och sen träning 17.30-19
Onsdag: Skola mellan 8.30-13, simning efter? Inga planer för kvällen, men lite plugg lär jag väl få in!
Torsdag: Skola mellan 9-14.50, sen hämtar vi upp några av tjejerna i laget och åker ut och spelar match i Tumba med C-laget haha! Sover hos mamma.
Fredag: Veckans höjdpunkt! Jag får äntligen träffa familjen annorlunda, gud vad jag har saknat er! Kvällen kommer förmodligen spenderas hos Ello i Örby och antagligen kommer vi möta upp kycklingpojkarna och några vänner till de andra från Sälen. Antagligen blir det övernattning men inget är säkert än!
Lördag: Möta upp med de jag förhoppningsvis jag ska jobba extra åt som hundvakt, hur gullig hund som helst och de bor hur nära som helst! Hoppas verkligen att jag får det jobbet, lite extra klirr i kassan tackar man aldrig nej till! Och eftermiddagen spenderas med min älskade pojkvän, hur mys som helst!
Söndag: Inga planer på förmiddagen, hoppas däremot på lite simning! På kvällen ska jag i alla fall fika med Julia och Sara på Café 60, hur mys som helst!
Tror detta kommer bli en hur bra vecka som helst! Jag är verkligen lyckligt lottad med alla fina vänner jag har runt mig! Ta åt er varenda en av er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0