Nosa

Känns som det blir lite bloggpauser under helgerna, och jag ska verkligen försöka bättra mig även fast det är svårt. Jag vill liksom bara njuta på helgerna. Ni får en kort sammanfattning av helgen- Familjen Annorlunda, Fest, Anställningsintervju som hundvakt (Fick jobbet!!), Älsklingen, Träning och simning!
Idag jobbade jag min första dag som hundvakt och lilla Nosa är hur söt som helst. Vi var ute på en promenad runt Sicklasjön på 5 km och sen när jag hade lämnat hemma så sprang jag tillbaka. En mil sammanlagt! Känner mig rätt nöjd faktiskt.
Nu väntar jag på att Papsen kommer hem med Sushi, jag är verkligen hungrig! Sen blir det lite plugg och sen skype troligtvis. Går nog och lägger mig hyfsat tidigt för jag är verkligen trött nu.
Ni får nog något inlägg till under kvällen, ska verkligen försöka.
Men ha det bra så länge!
Lilla Nosa! Visst är hon söt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0