Man kan ju alltid försöka

Jaha blogga var det ja, känner mig riktigt dålig på den fronten faktiskt. När jag inte hade en blogg ville jag ha en blogg och nu är jag redan trött på den.. men det kanske ändrar sig. inte för att jag tror att det är någon som vill läsa den ändå men skriver för de få randoms som faktiskt kanske vill fördriva lite tid här..
Jag har i alla fall haft ett grymt lov, jag var med pojken min på hans landställe i Järvsö och åkte skidor. Hur mysigt som helst! Sen var det en massa shopping och systertid de dagarna jag kom hem. Hann även med och spendera en massa tid med papsen så det var mysigt. Mamma den lyckosten som fick åka till Rom med sitt jobb!
Ska väl försöka ta tag i bloggen nu i alla fall. Men bara försöka.
Nu ska jag fördriva min tid på facebook så länge, innan jag säger godnatt.
Ciao bellas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0