Inga kolhydrater

Sitter nu i skolan och har lunch där jag fördriver lite tid framför datan, ganska skönt! Sitter med lite randoms och uppdaterar mig lite med lite olika sidor medan Julia sitter på andra sidan salen och skriker: EMELIIIIE! Galen tjej det där, men henne gillar vi! Ska passa på att gå hem idag när det ändå är så fint väder och sen ikväll är det träning som gäller. Har förresten testat på en ny sak, att inte äta kolhydrater och än så länge går det faktiskt rätt bra!
Kan köra lite tips på vad man kan äta istället om jag har tid, om ni vill. Men än så länge funkar det rätt bra! Finns mycket annat gott och äta!
Nu ska jag kolla igenom facebook innan lektionen börjar, efter den slutar vi ju nämligen!

Vi höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0