Genom Eld

Helgen har varit riktigt bra! Det blev en myskväll i fredags med mamma och pojken, myskväll med Sara och Julia i lördags med mat och melodifestivalen! De tjejerna är helt fantastiska verkligen, så underbara! Spelade ju match i lördags också, mot Skogås och vi vann ju ioförsig men jag gjorde en riktig skitmatch. Ibland undrar man om det verkligen är värt det, men det får tiden utvisa. Söndagen var bara lugn och lyckades även med hjälp av min underbara mamma färga min utväxt (Vet att du läser min blogg, så TACK TACK TACK!)

Dessvärre vaknade jag med världens illamående och stod upprepade gånger vid toaletten med en sprängande huvudvärk så det blev att ställa en hink vid sängen och gå och lägga sig igen = Ingen skola för min del.
Har fått en hel del plugg undanröjt idag så det känns ändå bra, och ska fortsätta lite nu!
Vi hörs lite senare,
puss på rumpisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0