En vanlig dag

Otroligt nog var jag pigg när klockan ringde vid sex och jag styrde kosan på en promenad, riktigt skönt faktiskt! Dock missbedömde jag tiden lite och väl hemma blev det lite stressigt, men det löste sig ändå! Dagen har bestått av matte, engelska och datakunskap och sen umgåtts med pojken min, otroligt mysigt! Sitter hemma hos honom nu men han är väl på övervåningen och fixar ngt så passade på att blogga. Tänk att det redan har gått fyra månader, helt sjukt ju! Men otroligt kul och jag är otroligt lycklig. Lite senare får ni dagens outfit och planerna för veckan. Tror det blir gryyymt! Nu kommer pojken så vi ska plugga!
Hare!!!

Det snackas om en utomlandsresa med pappa och elin i maj, hur skönt som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0