time for bed

Nu börjar väl dagen lida mot sitt slut, tänkte ringa älsklingen en stund innan jag går och lägger mig och se om han vill prata lite, han hade tydligen en väldigt intressant diskussion om en iphone 4 med sin pappa (?) Aja, det blir säkert jättebra till slut iaf. Kollade på kläder förut på både HM:s och Gina Tricots sida och både ställena har fått in riktigt snygga grejer, så ska beställa det imorgon kväll!
Men det var en tunika som jag verkligen fastnade för på Gina tricot, hur underbar som helst. måste verkligen införskaffas tror jag! Ynka 200 kronor men gud vad den kommer användas!
Aja, för mycket babbel,
godnatt.





Måste införskaffas!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0