spårlöst försvunnen

efter att ha letat efter den försvunna plånboken i knappt två timmar är den fortfarande inte funnen, suck säger jag bara.  Var kan ha lagt den? vi bor inte så stort liksom.. aja, det blev en dusch efter letandet. hur skönt som helst, inpackning och grejer, så lite fräschare känner man sig nu. nu vill jag bara bli frisk dock! men det känns som det är på vägen.
Snart lär väl min älskade syster kliva in igenom dörren, gud vad jag har saknat den människan. Hon vet verkligen allt om mig, hon är min andra halva så det ska bli skönt att prata med henne om livet. hon bor ju mer hos mamma nu och jag bor mer hos pappa så från att ha setts varje dag tills i höstas så gör vi inte det längre, det är så jobbigt! Jag bor mer hos pappa bara för att det är närmre till skolan, men jag saknar min fantastiska mamma varje dag! Hon är helt underbar så det ska bli skönt att få träffa henne imorgon.
Oj, värsta kärleksinlägget men de är bäst i alla fall, min mamma, pappa och elin.

Nu vet jag inte vad jag ska göra, men någonting lär jag väl hitta på, precis som vanligt.

Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0