Lättare än vad man tror

Efter lite drygt två timmar har jag faktiskt avklarat det mesta av plugget med den älskade tekoppen bredvid mig, har även tagit en alvedon när jag vaknade så för stunden känns det bättre. Men plugget som jag trodde skulle ta hela dagen har jag avklarat redan. Det var betydligt lättare än vad man tror om man verkligen ger sig hän på att klara det, och nu känns det fantastiskt skönt. Har hunnit göra Engelskan, spanskan, estetiskt skrivande och nu är det bara att börja läsa samhällskunskapen som ska vara klar om fyra veckor typ. Känns väldigt skönt!
Nehe, nu ska jag hjälpa min käre far att hitta sin plånbok som han har lagt någonstans i lägenheten, och man vet aldrig var han kan ha lagt den så det lär ju ta sin stund.

Ni får en bild från när jag och pappa red westernridning i höstas, galet kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0