Introducing me

Efter månader då jag känt mig sugen på att skriva av mig någonstans, och slippa kluddra i anteckningsblocken i skolan så var lösningen att skaffa en blogg, där jag kan skriva det jag känner för och som förhoppningsvis kanske är lite rolig att läsa.
Det kommer väl egentligen vara en ganska ointressant blogg. Handla om mitt liv, skolan, träningarna,intressen,  vad jag gör på fritiden o.s.v. Ni kan det där, det vanliga liksom.
Då lite fakta om mig:
Emelie Hansen, född 1994 och går för nuvarande på Klara Södra Gymnasium med inriktningen sam-beteende.
Har världens mest fantastiska vänner och en underbar pojkvän, samt en familj som betyder allt.
När jag bor hos pappa ligger adressen i Hammarby Sjöstad och hos mamma finner ni mig på Kungsholmen.
Tränar handboll med GT söder några gånger i veckan och fotboll i Karlbergs BK några gånger i veckan (när det är säsong). Ganska normal tjej,gillar musik, ipoden är alltid med, kollar på kläder så ofta jag kan men vanligtvis så räcker inte pengarna till, umgås med vännerna när jag inte tränar, och för det mesta,  njuter av livet.
Ingen som tvingar er att läsa så om ni inte gillar det jag skriver, skit i att läsa!
Det var allt,
ciao.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt inledning x)

2011-01-26 @ 22:06:42
Postat av: Johanna

Oh Niclas <3

2011-01-27 @ 12:53:50
URL: http://jazzoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0