För min egen skull

grymt dålig uppdatering idag och i helgen, jag vet. Men nu är det så att jag skriver för min egen skull och det kommer jag fortsätta att göra så om det inte uppdateras så ofta som ni önskar så är det väl synd för er thihi. Det här är min blogg där jag vill kunna skriva av mig, och det vill jag göra på mina villkor.

Dagen har i alla fall varit lugn, skola först och sen följde Niclas med mig hem innan träningen. Alltid lika mys!
Träningen gick bra, men tyckte av någon konstig anledning att den var extra jobbig idag, lökade sönder...
Efter det kom pappa och hämtade mig, vi snackade, lagade mat och skrev en storhandlingslista (?), det behövdes verkligen!

Nu ska jag nog faktiskt börja bege mig mot min älskade säng, eller om en halvtimme snarast. Sömnen är så otroligt behövlig för min del.
Vi höres kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0