dålig uppdatering

dagen gick faktiskt snabbare än vad jag trodde, och den estetiska lektionen var faktiskt väldigt rolig!
tog sen med mig min supertunga handbollstrunk och begav mig hemåt, tillsammans med Niclas. Strax efter att vi kom hem kom även min älskade mamma hem, så mysigt att träffa henne! Hon lagade även en supergod middag, lövbiff med mjukost i, pommes frites och beasås. MUMS!
Efter middagen har jag, niclas, mamma och elin bara kollat på TV, speciellt på handbollen där Sverige tyvärr torskade handbollen mot Frankrike. Synd, men semifinal är inte så dåligt det heller!
Nu är det till att kolla på den andra semifinalen, danmark- spanien.

                                                        Hoppas ni får en mysig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0