Varning för låååångt inlägg

Riktigt riktigt riktigt dålig uppdatering men det är livet ibland. Har spenderat helgen hemma hos mamma och har valt att umgås istället för att sitta framför datan. På fredagen var det födelsedagsfest hemma hos Julia. Där tjockade vi oss med Tacos och lite glass efter. Riktigt lyckat faktiskt! Och Ermelina är verkligen grym på att dansa bara så ni vet! Mamma hämtade sedan mig och så plockade vi upp pojken min på vägen så sov han hos mig.
På lördagen vaknade vi upp, åt frukost och sedan begav vi oss iväg för att jag skulle spela match. Domarna hatade mig och lyckades dra på mig ett rött kort direkt medan läktaren bara satt och skrattade åt domslutet. Riktigt lyckat där haha.... Sedan åkte vi och kollade match i sköndal mellan a-laget i söder och spårets b-lag. Där vann söder med två bollar men efter en mycket jäm match. Det var så roligt att få träffa alla spåret-kompisar igen. Jag ångar inte en sekund att jag gick tillbaka till söder, handbollen är mycket roligare där men gud vad jag saknar tjejerna i spåret, speciellt några och ni vet vilka ni är! Jag hade alltid så roligt med er, och nu är det verkligen dags att ses snart!
Lördag natten spenderades ute i täby kyrkby med fotbollen där frejcupen spelades, och bra kan man väl inte säga att det gick men efter att inte tränat på två månader var det väl en godkänd insats av mig. Kom hem vid två och slocknade direkt.
Söndagen var väääldigt lugn, vaknade upp tog det lugnt och sen åkte jag och kollade på elins match där de spelade väldigt bra faktiskt stundtals. Strosade runt sen i liljeholmen centrum och kollade lite grejer.
Nu orkar jag inte skriva mer, det där var min väldigt ointressanta helg...
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0