Mamma, jag älskar dig.

Du, mamma, är inte som någon annan. Du är en av mina bästa vänner. Jag känner att jag kan prata med dig om allt. Du finns alltid där, oavsett vad. När mitt liv har varit jobbigt har du alltid funnits där, och jag är så lyckligt lottad att har vi en riktigt bra relation. En relation mellan varandra där balansen är att vara vänner och mor/dotter. Du vet när det är dags att bara vara en vän och när det är dags att vara mamma.
Till en början är du otrolig vacker. En riktigt  snygg tjej med världens bästa personlighet!
Men får mig alltid att känna mig trygg, och du bryr dig alltid om vad man gör. Du sprider så fantastiskt mycket glädje och sprudlande energi till allt och alla. Du är så otroligt stark i allt du gör och när du väl bestämmer sig för något du ska genomföra gör du det med 110 %. Du är ingen som ger upp, och om någon säger att något är omöjligt, bevisar du alltid motsatsen.
Du, mamma, är en förebild för mig, och det kommer du alltid att vara.
Allt det du lyckats med, allt det du klarar av i vardagen samtidigt som du alltid sätter mig och min syster först är något många inte klarar. Du är så givmild, generös och du har ett stort hjärta av guld.
Du har lärt mig att alltid tro på mig själv, att följa mina drömmar och att ha båda fötterna på jorden. Att alltid bry mig om mina medmänniskor och behandla andra som jag själv vill bli behandlad. Du, mamma, är så klok. Alla råd och tips du ger mig om hur jag ska göra i olika situationer, eller bara när det gäller att peppa om allt mellan himmel och jord. Dina råd är ovärderliga.
Du har en stor påverkan på mig, och du är en av de som har gjort mig till den jag är idag. En tjej som stolt säger att du är hennes mamma.
Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0