Underbar helg!

Well well, väldigt slapp dag och eftermiddagen har bara bestått av att plugga. Måste plugga mer imorgon men just nu lägger jag spanskan åt sidan så länge. Imorgon är det träning också om jag hinner med, annars sticker jag ut och springer själv! Kanske sparar lite tid oså då... men men vi får se! 

Känns som det kommer bli en riktigt rolig helg!
Middag på fredag med Julia och Sara (nu iaf, vet inte om det tillkommer fler)
På lördag ska pojken min överraska mig med någonting och jag får inte veta, väääldigt nyfiken!
På söndag ska jag få träffa mina älskade vänner, och troligtvis ska vi åka och bowla och sen äta middag. Låter som en riktigt riktigt bra helg och jag är verkligen taggad!

                                                             Mina vänner är fantastiska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0