Långa nätter

Oj oj oj, skäms på mig. Riktigt dålig uppdatering från min sida men helt ärligt så har det inte hänt så supermycket intressant så ska inte uttråka er med den informationen. Eller bara för sakens skull så kan jag dra en liten sammanfattning..
Helgen var supermysig och bestod av en middag ute i fredags med Julia och Sara och lördagen överraskade Niclas mig med en tre-rättersmiddag som han lagat. Det var riktigt mys! Söndagen bestod av en ren slappdag efter matchen mot Lidingö, där det vart lite blandade känslor efter matchen. Vinst för laget men inte individuellt för min del.
Veckan har rullat på som vanligt, inte mycket har hänt. Skolan rullar på, fick även veta att jag fick MVG på min annons. Riktigt nöjd faktiskt! Annars rullar livet på som det brukar.
Ska verkligen försöka uppdatera så mycket nu som möjligt innan jag åker till pojkens land, lovar inget men ett försök kan man alltid göra. Och älskade famlijen annorlunda, lova att ha extra kul i Sälen!

Förresten, nu får den j*vla snön ta och försvinna. Vi vill ha sol! Och värme!
ciaooo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0