Jag älskar min säng

Dagen har spenderats i sängen, sjuk. Inte roligt någonstans och har stundtals mått riktigt dåligt. Det har varit något med magen, vi tror att det är en liten sväng av en matförgiftning men har inte spytt liksom...
Så sängen har varit min bästa vän denna dag och den har jag slumrat till i några gånger och sovit en stund. Åt middag för ett tag sen och magen börjar redan reagera lite, så vi får se vart det tar vägen. Men det borde verkligen bli skola imorgon för ska fira Julia på kvällen!
Ska försöka plugga lite nu, vet inte om det behövs men ändå. Något lär jag ju kunna få gjort.
Måste även passa på att gratta Alexandra som fyller år idag, grattis på 17-årsdagen sötis!
Vi hörs väl troligtvis senare,
ciao for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0