Inte för någon annan

Ibland undrar man ju varför jag skaffade en blogg, Johanna klagade nämligen precis på att jag aldrig uppdaterar längre. Men ibland har jag verkligen ingen lust eller tid, och jag bloggar för min egen skull. Det är lite kul att kunna gå tillbaka om något år och se vad man har gjort. Men men, för mycket svammel.
Igår var en fullspäckad dag då jag inte hade tid att blogga, skola mellan 8.30-15.30. Fick åka med Niclas till närakuten för att kolla hans skadad fot som inte har velat läka sen romme. Som vi trodde, en kraftig stukning, foten lindad och ha den i högt läge. Efter det mötte jag upp Sara och Julia för en middag på Rimini, supergo mat och otroligt härligt sällskap! Sen åkte jag hem till pojken min och sov där, fick även träffa hans gulliga familj!
Idag ställde vi klockan på halv nio för att jag skulle gå ut och träna, men efter ett samtal med pappa och en blick på termometern som visade -20 grader bestämde vi oss för att ta det lite senare. Så ska börja bege mig hemåt alldeles strax för att gå ut och promenera.
Får väl se hur jag uppdaterar senare, om jag inte har tid så har jag inte tid.
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0