Give a little bit of your love to me

dålig uppdatering I know, men datan går inte alltid i första hand... Idag har det varit en lugn dag, samhälle, matte och idrott (simning) stod på schemat, så idag var det väl bara en slappdag. Bad mig hemåt efter idrotten och gjorde mig iordning lite för att träffa Nick och Axel och följa med dem på öppet hus. Pappa hämtade mig där efter någon timme och sen åkte vi och storhandlade. Kom hem för bara några minuter sen så nu är kylen och frysen full och pappa är några lappar fattigare. Bara så ni vet så älskar jag min pappa! Han är bäst!

Nu ska jag se det nya avsnittet av One tree hill och avnjuta min nyinköpta Loka, ska se om älsklingen vill prata i telefon sen också, eller skype kanske?
Aja, vet inte om vi hörs mer idag. You never know...
see ya someday


jag älskar dig pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0