För min egen skull

Ingen bra uppdatering från min sida varken igår eller idag, har varit rätt skönt att slippa tänka på det. Men som jag har sagt förut så bloggar jag för min skull och ingen annans, så jag gör som jag vill.
Idag vaknade jag upp med älsklingen, vi gjorde oss i ordning och åkte och kollade på min systers match och sen skiljdes vi åt. Vid fyra träffade jag upp sötnosen Julia och hon ska sova hos mig, supermys!
Så nu sitter vi och kollar på melodifestivalen, med glass, chips och godis. Riktigt mums! Ni ska få våran resumé av alla låtar sen, om vad vi tycker och så, haha kul va?!
Imorgon är det match också, mot Huddinge i Huddingehallen vid ett. Ska bli kul, får se hur foten känns också!
Nu ska vi kolla vidare och ni får snart ett inlägg igen, jag lovar!
ciiaoooo
Du är underbar vännen!

Kommentarer
Postat av: julia

<3

2011-03-11 @ 23:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0