Det sitter mentalt

Träningen gick faktiskt riktigt bra, och det kändes skönt.Känns som om jag vågar lite nu, har varit rädd sen jag skadade foten. Men tack vara tejpning och det nyinköpta fotledsskyddet börjar det släppa lite mer för varje dag. Mamma kom och hämtade mig så nu befinner jag mig hemma hos mamsen, riktigt mysigt att umgås med henne. Vi har ätit omelett och sallad, supergott!
Snart är det DH hoppas jag, men för tillfället kollar jag på Sofias änglar, riktigt bra faktiskt! Kul att ett sånt program nu finns i Sverige!
Imorgon är det bara två lektioner, sen simning och sen slutar jag klockan ett. Skönt! På kvällen ska jag träffa Nick och Axel och följa med dem på öppet hus haha, kul kul!
Hörs någon gång imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0