Ändrade planer

åh jag älskar att bada. att lägga sig i ett riktigt varmt bad med en nedfrusen kropp och ömma vader och sen sätta på lugn musik och tända lite ljus är det mysigaste som finns. eller nästan iaf.
nu sitter jag och pratar med älsklingen i telefon, det är också mys!
Åh alla ni som trodde våren var på väg (mig inkluderat) kan ju fetglömma det, snön kommer tillbaka. USCH!
Helgens planer blev lite ändrat;
Imorgon (fredag) blir det att fira Julia, den sötisen fyllde ju år förra veckan så vi ska hem till henne och ha lite skoj!
Lördag: Match och sen fotbollsturnering på kvällen. Med tanke på min fot och att jag har varit dkadad, samt inte tränat fotboll på över två månader bådar ju inte gott....Men man kan ju alltid hoppas!
Söndag: Vet inte riktigt än, känns som om det finns några planer men inget säkert än. Om Niclas inte spelar match kanske vi firar lite av en tidig alla hjärtans dag, men vem vet? Inget säkert än som sagt.
Nu ska jag nog snacka lite mer med älsklingen och sen krypa till kojs, lite osäkert än om det blir skola eller inte men hoppas verkligen! beror lite på illamåendet och så imorgon...
men alldeles för mycket onödig info kände jag,
ciao
jag just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0