Välbehövligt

Har verkligen haft en supermysig helg med mina nära och kära,  otroligt lugn och givande. Superskönt och väldigt välbehövligt! Vaknade upp imorse hos pojken min och sen skildes vi åt i gullmars när han skulle åka till jobbet och jag åkte hem och kollade lite serier, riktig slappdag men så otroligt underbart!
Nu sitter jag och målar naglarna, ska precis försöka bestämma med pappa när och vart vi ska åka i maj, lär troligtvis bli en vecka utomlands någonstans. Hur välbehövligt som helst! Vi skulle egentligen åkt två veckor nu i maj men vi sparar det till sommaren istället, uppskattat!
Nu ska vi fortsätta kolla runt lite,
tjing tjong!
Älskar verkligen sommaren och värmen, men på något sätt är vintern också fantastisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0